.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی وزارت دفاع: رسما اعلام میکنیم موشک‌های اسراییل زن در اختیار داریم
سخنگوی وزارت دفاع گفت: امروز موشک‌هایی در اختیار داریم که اسم آنها را موشک‌های اسرائیل‌زن گذاشته‌ایم و نقطه هدف آنان در وهله اول سرزمین‌های اشغالی است.
سخنگوی وزارت دفاع: رسما اعلام میکنیم موشک‌های اسراییل زن در اختیار داریم

به گزارش شمال نیوز ، سردار رضا طلایی‌نیک سخنگوی وزارت دفاع روز یکشنبه در یادواره شهدای شهرستان کبودرآهنگ از توابع استان همدان گفت: ما در اول جنگ تنها بودیم اما امروز می‌گویند هیچ معادله‌ای در خاورمیانه بدون نقش‌آفرینی ایران اسلامی قابل تنظیم نیست و این قدرت دفاعی به دست آمده ایران است.

 

وی افزود:امروز موشک‌هایی در اختیار داریم که اسم آن‌ها را موشک‌های اسرائیل‌زن گذاشته‌ایم و نقطه هدف آنان در وهله اول سرزمین‌های اشغالی است.

 

سخنگوی وزارت دفاع گفت: سیستم تسلیحاتی ما متناسب با تهدیدهاست و این سامانه به دست نیرو‌های بومی ساخته شده و با نام حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده، موشک اسرائیل‌زن است.

 

وی اضافه کرد: ایران اعلام کرد که من اجازه تغییر مرزها در منطقه را نمی‌دهم و در برخی از نقاط مرزی ما چند بار خواستند این کار را بکنند اما جرات نکردند و باز هم جرات نخواهند کرد که این کار را انجام دهند.

 

سردار طلایی نیک با بیان اینکه مرزها باید مرزهای تثبیت‌شده‌ای باشد ادامه داد: وقتی ایران این را با صدای بلند اعلام می‌کند یعنی یک پشتوانه‌ای دارد.

 

سخنگوی وزارت دفاع تاکید کرد: یک قدرت ملی، دفاعی، مردمی، ولایی و یک ایمانی پشت سر این استراتژی وجود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.